Gouden Zoover Award voor Camping De Drie Provincien

22 jan 2024 | Nieuws

Camping De Drie Provinciën ontvangt Gouden Zoover Award 2023

EEN-WEST – Camping De Drie Provinciën in Een West is bekroond met een Gouden Zoover Award in de categorie middelgrote campings. De camping heeft op de gerenommeerde Nederlandse vakantiebeoordelingssite een gemiddelde beoordeling van 9,4 behaald op basis van 190 reviews. Hiervoor hebben zij een Zoover Award ontvangen. Deze felbegeerde award werd uitgereikt tijdens de online Zoover Awards ceremonie op 19 januari.

Culinaire camping
De Zoover Award is een erkenning voor de kwaliteit en gastvrijheid van de camping op basis van ervaringen van gasten. Uit de reviews blijkt dat de camping zich onderscheidt door de kwaliteit van het sanitair (score 9,5) en de mooie ligging in de natuur van Groningen, Friesland en Drenthe (score 9,6). De camping is een paradijs voor fietsers en wandelaars, met tal van routes en bezienswaardigheden in de omgeving.

In de reviews worden ook regelmatig de gerechten met lokale producten en speciaalbieren van het restaurant geroemd (score 9,3). Het restaurant werd in 2023 ook al door de ACSI verkozen tot ‘beste restaurant bij een camping in 2023’.

Waardering stimuleert
De eigenaren van camping en restaurant De Drie Provinciën, Ronald en Brigitte, zijn erg trots op de gewonnen Gouden Zoover Award. “Het is een publiek compliment voor ons toegewijde team en een beloning voor al het werk dat wij in de camping en het restaurant steken”, zegt Ronald.  “We zijn er trots op dat zoveel gasten de moeite hebben genomen om een review te schrijven”, vult Brigitte hem glunderend aan.

Het restaurant is momenteel van vrijdag tot en met zondag geopend. De camping opent 29 maart weer haar deuren. Voor meer informatie en reserveringen kunt u terecht op de website [dedrieprovincien.nl] of bellen naar 0516-541201.

Reviewtraining door Marketing Drenthe en het Digitaal Buffet.
Fantastisch fietsroutes bij camping restaurant De Drie Provincien.
Gouden Zoover award voor De Drie Provinciën
Mix grill
Norger-Courant-Zoover-Goud-voor-De-Drie-Provincien

Meer berichten lezen over onze camping? Schrijf u dan in voor de nieuwsbrief!

Hieronder kunt u zich inschrijven voor de nieuwsbrief.
Wel even Nieuwsbrief Camping en/of Restaurant aan vinken.