Onze aanpak

Verleden, heden en toekomst

In 1967 zijn Ronald zijn ouders neergestreken in Een West. Zij werden verliefd op de boerderij, de bedrijvigheid en de landelijke omgeving.

Die passie voor het restaurant en de camping is alleen maar gegroeid. Vandaag de dag zijn we trots op ons bedrijf en dankbaar voor alle positieve reacties van onze gasten.

Uiteraard kijken we ook vooruit met respect voor de natuur.

Genieten van de natuur, nu en later

🖼️Klik op de oude foto (hierboven) om meer plaatjes van vroeger te zien. Nog meer oude foto’s treft u aan op pagina “Hoe het begon”.

Jeugdherinneringen aan De Drie Provinciën; opgoeien in een familiebedrijf.

Het bedrijf is bekend van de karakteristieke boerderij met het gezellige tuinterras, gelegen aan het natuurgebied het Mandefjild bij Allardsoog. Een unieke plek en dito ontmoetingspunt. Dat was al zo sinds 1936, toen het boerderijtje een café werd.

Uitbater is Ronald Boels met partner Brigitte Koninga, hij weet het nodige over de historie van de uitspanning in de ooit arme vlakte. „De boerderij is rond 1930 gebouwd”, merkt Boels op. „Toen was dit gebied nog een zanderige heidevlakte, met een Volkshogeschool in de buurt en allesbehalve toeristisch.”

Interesse in de historie? 📰Lees het persartikel en/of  bekijk de historische webpagina.

Duurzaam excelleren

De natuur is ons grootste goed. Om deze te sparen én bij te dragen aan een beter milieu verduurzamen wij ons bedrijf.

Zowel met de camping als met het restaurant bieden we hoge kwaliteit. Waarbij we maximaal comfort combineren met duurzaam ondernemen.

Momenteel onderzoeken we hoe wij, samen met onze gasten, milieubewuster kunnen recreëren. We kijken daarbij hoe de sanitairgebouwen ecologischer kunnen, het stroomverbruik zuiniger kan en we meer comfort kunnen bieden op een natuurvriendelijke manier.

Ronald & Brigitte

Samen vormen Ronald en Brigitte een goed stel. Ronald is in het bedrijf opgegroeid en heeft een schat aan ervaring. Brigitte heeft een frisse kijk en informeert ook bij de gasten wat hun wensen zijn.

Zo komen we tot een gedegen aanpak, afgestemd op de behoeften van onze doelgroep. Waarbij ons doel is onze gasten een topbeleving te bieden, waarbij genieten centraal staat.

Onze ambitie is de mooiste camping voor volwassenen te zijn en te blijven.

Onze visie en aanpak is daardoor toekomstbestendig.

Prijswinnende camping charmecampingvan het jaar De Drie Provinciën

Mooiste camping voor rustzoekers met een smaakvol restaurant

Topcamping

Met onze camping behoren we tot de top van Nederland.

Jaarlijks worden we verkozen tot één van de mooiste campings in de ANWB verkiezing van het jaar. We richten ons expliciet op rustzoekers die reizen zonder kinderen. Daardoor staan we bekend als beste 50+ camping. Ook wie nog geen 50 is, ontspant hier trouwens heerlijk.

Ontdek de mooiste charmecamping voor volwassenen!

Kwaliteitsrestaurant

Het restaurant staat van oudsher bekend om de goede kwaliteit eten.

Bij ons geniet u van de lekkerste streekgerechten en/of bekende klassiekers. Zowel de lunch als het diner is verzorgd. Op het terras zit het heerlijk met een zonnetje.

Bijzonder is de mooie ligging van het restaurant: direct aan het bos tussen Bakkeveen en Allardsoog.

Prijswinnende camping charmecampingvan het jaar De Drie Provinciën
Sfeervol restaurant De Drie Provinciën streekgerechten Drenthe Groningen Friesland

Dineren en/of kamperen

Zin om ons bedrijf te ervaren? Reserveer dan bij De Drie Provinciën!