Vacatures en stages

Kom bij ons werken in de horeca of recreatie.
Stage lopen kan ook want we zijn een erkend leerbedrijf.

Bijbaan, vakantiewerk & stage

De Drie Provinciën is al meer dan 50 jaar de perfecte plaats om heerlijk te ontspannen. Om onze gasten dat te kunnen bieden, zijn we altijd op zoek naar de meest gastvrije en enthousiaste medewerkers: in de bediening, in de keuken of op de camping.

We hebben regelmatig werk voor mensen met en zonder ervaring in de bediening en de schoonmaak.

Kijk voor actuele vacatures hieronder of doe een open sollicitaties.

Interesse?

Stuur een mail naar info@dedrieprovincien.nl
Langskomen kan ook; vraag dan naar Ronald of Brigitte.

Vacatures: Keukenhulp en/of Leerling Kok

Ben jij 16 jaar of ouder en op zoek naar een leuke vakantiebaan of stage? Ontdek dan onze mogelijkheden!

Vacature Details

• Flexibele werktijden: 2 tot 5 dagen per week, inclusief weekenden. Uren in overleg.
  • Gezellig team: Werk in een gezellige keukenomgeving en deel in de fooi!
  • Ideaal als vakantiebaan: Ervaar of een carrière als kok/kokkin iets voor jou is.

Meer informatie over vacature Keukenhulp en/of Leerling Kok.

Lees hier verder om te ontdekken hoe jij kunt bijdragen aan ons team en je passie voor koken kunt verkennen.

Vacature: Medewerker Bediening voor Restaurant en Terras

Ben jij op zoek naar een flexibele baan in de horeca? Ontdek dan onze vacature voor medewerker bediening!

Vacature Details

• Flexibele werktijden: 1 tot 5 dagen per week, inclusief weekenden. Uren in overleg.
  • Gezellig team: Werk samen in een vriendelijke omgeving en geniet wekelijks van een leuke fooi.

Meer informatie over de vacature bediening.

Lees hier verder om te ontdekken hoe jij kunt bijdragen aan onze gastervaring en ons team.

Vacature: Afwasser

Ben jij op zoek naar een flexibele baan in de keuken? Ontdek dan onze vacature voor afwasser!

Vacature Details

• Flexibele werktijden: 1 tot 4 dagen per week, inclusief weekenden. Uren in overleg.
  • Leuk werk in de keuken: Werk samen in een gezellig team en deel mee in de fooi!
  • Doorgroeimogelijkheden: Mogelijkheid om door te groeien naar functies in de keuken of bediening.

Meer informatie over de vacature afwasser.

Lees hier verder om te ontdekken hoe jij kunt bijdragen aan een schone en efficiënte keukenomgeving.

Vacature bijbaan: afwasser De Drie Provincien tussen Bakkeveen en Haulerwijk.
keurige bediening huisgemaakte toetjes
Mix grill