Horeca vacature: bediening, ober, serveerster

De Drie Provinciën – Waar jouw enthousiasme onze gasten blij maakt!

Vacature: Bediening, Restaurantmedewerker, Ober/Serveerster bij Restaurant De Drie Provinciën

Locatie: Bakkeveenseweg 15 in Een West, tussen Bakkeveen en Haulerwijk

Wil je een geweldige vakantiebaan in de horeca? Solliciteer dan als restaurantmedewerker bij De Drie Provinciën!

Ben jij klantgericht, vriendelijk en weet je van aanpakken?

Als serveermedewerker ben jij het gezicht van ons restaurant en zorg je ervoor dat onze gasten een onvergetelijke ervaring hebben. In ons restaurant beleven de gasten een onbezorgd etentje en daar zorgen we met z’n allen voor. Wat je functie ook is, we werken als één team waarbij iedereen zijn steentje bijdraagt. En dat dat leuk is, zie je aan de goede reviews.

Ervaring is niet het belangrijkste, als je maar motivatie en plezier hebt. Altijd al willen werken in de horeca? Wij leren je alle kneepjes van het vak, dus solliciteer snel naar jouw vacature bediening of bekijk de restaurant vacatures voor keukenhulp of afwasser.

Wat bieden wij?

• Een marktconform salaris + fooi
  • Een gezellige en dynamische werkomgeving
  • De kans om werkervaring op te doen in de horeca

Wat vragen wij?

• Positieve instelling, motivatie en teamspirit
  • Minimaal 16 jaar

Solliciteer nu en word onze nieuwe serveerster of ober!

Wacht niet langer en solliciteer vandaag nog voor deze leuke vakantiebaan in de horeca!

Bij Restaurant De Drie Provinciën zorgen we samen voor een fantastische eetervaring voor onze gasten. Of je nu in de bediening werkt, of in de keuken, iedereen draagt bij aan ons succes. Wij leren je alles wat je moet weten om te stralen in de horeca.

Solliciteren?

We horen graag van je

Bel of email Ronald Boels op 0516-541201 of  info@dedrieprovincien.nl.

We zijn benieuwd naar je motivatie, waar je woont, wat je leeftijd is. Eventuele ervaring is fijn, maar geen vereiste. Een gastvrije insteek is het belangrijkste.