Leuke werksfeer

Horeca vacature: bediening, ober, serveerster

Horeca vacatures Restaurant De Drie Provinciën

Op zoek naar een leuke baan in de horeca? Wij bieden leuk werk, met leuke mensen in een ontspannen omgeving.

In ons restaurant staat kwaliteit en service centraal. Wij geven onze gasten graag persoonlijke aandacht. In de lente en zomer ontvangen wij veel toeristen, die ook graag informatie over de omgeving horen. Je werkt dus in de horeca maar tegelijkertijd ook in de recreatie. Dat geeft een hele fijne sfeer van ontspannenheid.

Met jouw enthousiasme en gastvrijheid geef je onze gasten optimale beleving van hun vrije tijd.

Lees hieronder meer over onze vacature Medewerker bediening.

Vacature Bedieningsmedewerker (m/v)

We hebben ruimte voor een aanpakker met gevoel voor gastvrijheid.

In de functie van bedieningsmedewerker ben je het visitekaartje van De Drie Provinciën. Jij zorgt ervoor dat de gasten zich welkom voelen.

Om je werk afwisselend te houden, heb je te maken met verschillende werkzaamheden, zoals het ontvangen van de gasten, het opnemen van bestellingen en het uitserveren van dranken en gerechten aan tafel.

Het kan in ons restaurant op sommige momenten lekker druk zijn, waarbij het van belang is dat je het leuk vindt ook onder druk met het team een optimale beleving neer te zetten.

Ervaring in de horeca is fijn, maar niet noodzakelijk. Wij nemen de tijd om je de kneepjes van het vak te leren.

Wij vragen:

• Een aanpakker met gevoel voor gastvrijheid
  • Leeftijd vanaf 16 jaar

Jij krijgt:

• Een veelzijdige baan in een gezellige omgeving; de horeca en/of de recreatie
  • Mogelijkheid om overdag en in de avond te werken, meerdere dagen per week
  • Werk op alle dagen van de week mogelijk; dus ook in het weekeind.

Dus ben jij op zoek naar een afwisselende baan en hou je van stevig doorwerken? Dan maken we graag kennis met  jou!

Solliciteren?

We horen graag van je

Bel of email Ronald Boels op 0516-541201 of  info@dedrieprovincien.nl om te solliciteren of voor vragen.

We zijn benieuwd naar je motivatie voor het werk, waar je woont, wat je leeftijd is. Eventuele ervaring is fijn, maar geen vereiste. Een gastvrije insteek is het belangrijkste.

Tot gauw!

Acquisitie niet gewenst.