Horeca vacature: keukenhulp, kok

Horeca vacatures
Restaurant De Drie Provinciën

Op zoek naar een leuke baan in de horeca? Wij bieden leuk werk, met leuke mensen in een ontspannen omgeving.

Wij zijn op zoek naar een nieuw collega die de keukenbrigade komt versterken restaurant De Drie Provinciën tussen Haulerwijk en Bakkeveen!

In ons restaurant staat kwaliteit en service centraal. In de lente en zomer ontvangen wij veel toeristen, dat geeft een hele fijne sfeer van ontspannenheid.

Lees hieronder meer over onze vacature Keukenhulp.

Vacature Keukenhulp (m/v)

Als Keukenhulp werk je met samen met de koks om lekkere en mooi gepresenteerde gerechten te maken. Ervaring in de horeca is fijn, maar niet noodzakelijk.  Je kunt veel leren over het werken in de keuken.

Je kunt verantwoordelijkheid nemen over jouw eigen werk. Veranderende situaties of presteren onder druk zijn geen probleem voor jou. Jij wacht niet af, maar vraagt hulp of onderneemt zelf actie tijdens jouw werk.

Je bent een echte teamspeler, want vele handen maken licht werk! Daarom deel je ook mee in de fooi.

Jij bent flexibel inzetbaar dus ook in de weekenden en op zon- en feestdagen.

Wij vragen:

• Een aanpakker met teamspirit
  • Leeftijd vanaf 16 jaar

Jij krijgt:

• Een veelzijdige baan in een gezellige omgeving
  • Mogelijkheid om overdag en in de avond te werken, meerdere dagen per week
  • Werk op alle dagen van de week mogelijk; dus ook in het weekeind.

Dus ben jij op zoek naar een afwisselende baan en hou je van stevig doorwerken? Dan maken we graag kennis met  jou!

Solliciteren?

We horen graag van je

Bel of email Ronald Boels op 0516-541201 of  info@dedrieprovincien.nl om te solliciteren of voor vragen.

We zijn benieuwd naar je motivatie voor het werk, waar je woont, wat je leeftijd is. Eventuele ervaring is fijn, maar geen vereiste. Een gastvrije insteek is het belangrijkste.

Tot gauw!

Acquisitie niet gewenst.