Leuke werksfeer

Horeca vacature: keukenhulp, leerling kok

Vakantiebaan als Hulp-Kok of Stage voor Leerling-Kok

Kom bij ons werken deze zomer!🌞

Ben jij 16 jaar of ouder en wil je deze zomer lekker bijverdienen of een toffe keukenstage volgen? Kom werken bij De Drie Provinciën, tussen Bakkeveen en Haulerwijk!

Functieomschrijving

Bij De Drie Provinciën staan je nieuwe collega’s te trappelen om jou de kneepjes van het vak te leren!

Als Hulp-Kok of Leerling-Kok leer je alles, van HACCP-regels tot het bereiden van een perfect gebakken tournedos. Je ondersteunt de koks bij de voorbereidingen en bereidingen van gerechten en zorgt samen met je team dat alles weer spik en span is na je dienst.

Bedrijfsomschrijving

Ons restaurant ligt tussen Bakkeveen en Haulerwijk en is een populaire plek voor wandelaars, fietsers, buurtbewoners en toeristen. We zijn zelfs twee keer uitgeroepen tot het beste restaurant bij een camping!

Hier kun je veel uren maken en waardevolle ervaring opdoen in de horeca.

Jouw recept

• Je bent een smaakmaker met focus en doorzettingsvermogen.
  • Je bent niet bang om hard te werken en je handen uit de mouwen te steken.
  • Je hebt een echt teamgevoel en bent beschikbaar in de weekenden en op feestdagen.

Wat bieden wij jou?

• Een salaris volgens de horeca CAO, passend bij je functie en ervaring.
  • Flexibele werktijden en een rooster dat rekening houdt met jouw privéleven.
  • De kans om veel te leren in een gezellige en ondersteunende omgeving.
  • Je deelt mee in de fooi!

Interesse?

Bel ons op 0516 – 54 12 01 of klik hier om een e-mail te sturen als je vragen hebt. Wil je meteen solliciteren? Stuur je motivatie en CV naar info@dedrieprovincien.nl.

Welkom bij de club!

Word jij onze nieuwe collega? Solliciteer direct en stel jezelf aan ons voor!

Keukenhulp Leerling kok bijbaan De Drie Provincien
Huisgemaakte desserts ambacht