Vacatures campingschoonmaak

Schoonmaak vacatures op camping De Drie Provinciën

Op onze camping staat genieten centraal. De camping is verkozen tot de mooiste charmecamping van Nederland door onze volwassen kampeerders.

Gasten komen bij ons voor het fijne kamperen en daar is schoon sanitair een heel belangrijk onderdeel van. De frisheid van het sanitair staat voor onze gasten hoog op het wensenlijstje en je zult daarom veel eer van je werk hebben.

Het werk op de camping is ronduit leuk door de ontspannen sfeer. Met jouw enthousiasme en gastvrijheid geef je onze gasten optimale beleving van hun vrije tijd.

Lees hieronder meer over onze vacature schoonmaak.

Vacature medewerker Schoonmaak (m/v)

Dat onze camping is uitgeroepen tot de mooiste camping van Nederland komt mede door het schone sanitair. Dus je werk is belangrijk voor ons én wordt enorm gewaardeerd door onze kampeerders.

Op de camping werk je in een relaxte sfeer met kampeerders die blij zijn met een schoon toiletgebouw. Je zult dus een hoop complimenten krijgen.

Je taken zijn het schoonmaken van toiletten, douches, wastafels en het legen van de afvalbakken. Verder het aanvullen van verbruiksartikelen (zoals toiletpapier, zeep en dergelijke) en het signaleren van mankementen/ tekorten en doorgeven.

Je werkt zelfstandig tussen 12 en 15 uur. De dagen zijn in overleg en kan op alle 7 dagen van de week.

Werken en solliciteren bij De Drie Provinciën

Vragen wij:

• Een aanpakker die houdt van schoon én met gevoel voor gastvrijheid
  • Ervaring is fijn, maar wij nemen ook graag de tijd om je alles te leren!

Krijg jij:

• Een veelzijdige baan in een gezellige omgeving; de gasten genieten van hun vakantie
  • Mogelijkheid om overdag te werken, meerdere dagen per week
  • Werk op alle dagen van de week mogelijk; dus ook in het weekeind.

Dus ben jij op zoek naar een afwisselende baan en hou je van stevig doorwerken?
Dan maken we graag kennis met  jou!

Solliciteren? We horen graag van je

Bel of email Ronald Boels op 0516-541201 of  info@dedrieprovincien.nl om te solliciteren of voor vragen.

We zijn benieuwd naar je motivatie voor het werk, waar je woont, wat je leeftijd is.
Eventuele ervaring is fijn, maar geen vereiste.

Tot gauw!

Acquisitie niet gewenst.